İETT Zammı Ortalığı Karıştırdı

İstanbul – İETT’nin Haziran ayı itibariyle uygulamaya soktuğu yeni ücret tarifesi, dünya kamuoyunda geniş yankılar buldu. Kenya, Angola, Mozambik gibi dünyanın tek bir tarafındaki yolcular, Türk yolculara destek olmak için akın akın İstanbul’a yürümeye başladı. Dün itibariyle, üniversiteli öğrencilerin kendilerini otobüs tekerleklerine bağlamaları ise polislerin ‘kıymalı menemen’ teklifiyle son buldu. Bu görüntülere dayanamayan zengin bir iş adamının meydanlarda toplanan kalabalıklara yıllık akbil dağıttığı görüldü. Ayrıca, ünlü şovmen Beyazıt Öztürk de bu eylemlere, programında akbil bağışı toplayarak destek vereceğini açıkladı.

Tüm bunlar yaşanırken, İETT yetkilileri hala ortada yok. Çok acayip!

habergorseli

YENİ ÜCRET TARİFELERİ:
(Bunlar gerçek)

İETT ve ÖZEL HALK OTOBÜSLERİNDE
:

Beşi Biryerde: 7,50 TL

İETT ve ÖZEL HALK OTOBÜSLERİ, İDO ŞEHİR HATLARI VAPURLARI,
ÖZEL DENİZ MOTORLARI ve RAYLI SİSTEMLERDE:

AKBİL
Tam: 1,50 TL
İndirimli: 0,85 TL

AYLIK AKBİL
Tam: 110 TL
İndirimli: 55 TL

AKBİL İLE AKTARMA
Tam: 0,75 TL
İndirimli: 0,21 TL

TÜNEL VE NOSTALJİK TRAMVAY’DA:

Jeton ve Bilet: 1,00 TL

İDO ŞEHİR HATLARI VAPURLARI, ÖZEL DENİZ MOTORLARI ve
RAYLI SİSTEMLERDE
:

Jeton veya Bilet: 1,50 TL
MAVİ KART BEDELİ: 1,00 TL

5 Yorum

Filed under İ.E.T.T

5 responses to “İETT Zammı Ortalığı Karıştırdı

  1. aylık akbile zam gelmesi çok moralimi bozdu. Hele birde akbilimin bittiğinin farkında olmadan otobüse bindiğimde iett şöförüne vermek zorunda olduğum 1,70 en çok can yakanıydı 😦 Bu adamların maaşlarının yanında aldığı paralar helal mi ?

    İnanmazsın belki bu sene sırf öğrenci pasosu alabilmek için öss ye gireceğim 🙂 Cidden…

  2. ehehe şok gelişme… İETT şöförleri artık ücret karşlığı akbil basamıyorlar 🙂 yolcuyu kabul etmiyorlar 🙂

    Fakat ben bugün ilkokul yaşlarında bir veletin şöför yanında defalarca akbil bastığını gördüm. Sanırım şöför bey yavrusunu getirmiş 🙂

  3. ne diyosun, 0.67’ten 0.90’a çıktı burda kentkart. ağlıyodum, zor tuttum kendimi. gurur yapıp binmiycektim otobüse, ama hala para biriktirip bi eşşek alamadım. mecburen gene bindim ben de otobüse. içim kan ağlarken, başımı şoföre nazlı nazlı çevirdim, öyle bastım kentkart’ı. ama anlamadı yar halimden, yürüdüm gittim ben de en arkaya yer varsa otururum diye.. yürüdüm kentkartım sönük, içim buruk, kokan yaşlı amcaların boş koltuklarının yanına..

    valla ağlıycam şimdi çok kötüymüş durum.

  4. hiperaktifkene

    ağlama evladım, ağlama. bir gün ayaklar, baş olduğunda; iett’ler de ferrari olacak, bilemedin porş.

  5. son günlerde metrobus zammının haklı olduğunu düşünmeye başladım zam varken en azından rahat gidiyorduk şimdi ise sıkışıklık. merdivenin ucundan arı başlıyor.

Bir Cevap Yazın

