İnilir!

(Otobüs Maceraları’nı takip eden Hüsnü Yılmaz’ın (mail’deki ismi buydu valla) kafasını karıştıran bir otobüs gerçeğini, yolladığı yazı ve fotoğrafıyla aynen paylaşıyorum. Bu konuda yanındayım Hüsnü Yılmaz.)

nerdeninilir

O kapı inmekten başka ne işe yarıyor ki öyle bir uyarı asmışlar?!

Otobüse tersten binilir mi?
Ya da daha önce bir yolcu, havalandırma kapaklarından mı çıkmaya çalışmış inmek için?

Sorularımıza birileri cevap versin. Bu işin peşini bırakmam.

(Şu an karar verdim. Bana fotoğraf ve yazı gönderen arkadaşlara 1 vapur jetonu ısmarlıyorum, helalinden.)

5 Yorum

Filed under İ.E.T.T

5 responses to “İnilir!

  1. hüsn

    sen saol emi şöfer bey de hani helalinden jetonumuzz :).. ki onu otobüs bileti yapsak olmamı ?

  2. ön taraf çok dolduğu zamanlarda ve otobüz milletinin insanları arkada canafar varmışta onları yutacakmış sanki gibi ilerlememekte ısrar ettiklerinde.. arka kapıdan da sürekli birileri indiğinde durakta çaresiz beklemekte olan biçaare yolcu ne yapsın biniyor arka kapıdan..ama yinede mantığa ters olan yazının içerde olması..e binenler dışardan biniyor yazıyı görmüyorlar ziiira…

  3. hiperaktifkene

    ama “şu an” karar verdim demiştim. bu durumda, sen erken kaldın:)

  4. Özcan

    Ön kısımdan binildiği için, millet inmek içinde öne koşmasın diyerekten yazmışlar 🙂 Gayette mantıklı nesi garip???

  5. hiperaktifkene

    :)) mümkün.

Bir Cevap Yazın

