GYT: Genç Yıldıran Timi

Sadece teyzelerden oluşan Genç Yıldıran Timi’ne (GYT) bugünden itibaren amcalar da alınmaya başladı. Gittikçe güçlenen “GYT” birlikleri karşısında gençlerin ne yapacağı hala meçhul. Aslında yapabildikleri hiçbir şey yok, çünkü “Büyüklere Saygı Yasası” harekete geçmek isteyen tüm gençlerin elleri kollarını bağlamış durumda. Teyzeyasal/Amcayasal değişikliğe gidilmediği sürece bu düzen böyle devam edecek. (Çok pis geyik yapasım var.)

Kahrolsun emperyalist güçler, yaşasın bağımsız gençlik.

amca

İsyankar bir bedende asi bir ruh taşıyan bendeniz, bugün GYT karşısında yine çaresiz kaldı.
E-5 karayoluna bir güneş gibi doğan metrobüste gayet keyifli bir yolculuk yapmaktayım. Hava güzel. Mis. Çiçekler uçuyor. Böcekler kokuyor. Köprüden geçiyorum. Her iki yakaya da bir kuş-bakışı attım. Sıradaki durak benim. İnmeliyim. Kesinlikle.

Kaptan şofer bey amca Zincirlikuyu durağına gayet serinkanlı bir giriş yaptı ve F-16 pilotu karizmasıyla açılmak için bekleyen kapıların “açıl” düğmesine bastı. Kapılar açıldı ve GYT kuvvetleri görev başında. Paçayı kurtaran şanslı kitle, arkalarında bıraktıkları gençleri düşünmeyerek açılan kapılardan hızla indi.

GYT kuvvetlerine yakalanmak üzere olan ben: Eee, pardon amca, inebilir miyim?

Tık yok. Amca, kapı önündeki inatçı dikilişini sürdürüyor.

GYT kuvvetlerince esir alınan ben: Amca, şöyle çekilseniz de insem… Amcaaa, bi dakika çekilir misin?

Aşağı inme süresi hızla tükeniyor ve birazdan kapılar kapanacak.

Kapı: Tıpıssssssssst!!!

GYT kuvvetlerince esir alınan ben: Hayııııııırrr! Kaptan, arka kapı! İnecek var kaptaaaan!
Saygılı ben: Amca ya, çekil dedik sana değil mi! Ne diye kapattınız tüm kapının önünü!
Saygısız iç-ses: Amca var ya… Ne diyim ben sana ya…  Sabah kalktığında dişlerini bulamayasın emi!

*Bende: Kul, Bendeniz: Kulunuz
* Çiçeklerin uçmadığını, böceklerin kokmadığını biliyorum:)

2 Yorum

Filed under metrobus

2 responses to “GYT: Genç Yıldıran Timi

  1. ilkereg

    Böyle bir duruma bu iç ses hafif kalmış… ineceğin duraklaraa geleme..çokmu ağır olduu:) Sen hep orda kal amcateyse hiperaktifkene sizi çok seviyor…
    çıkıssss…

  2. onların kulakları iyi işitmez, dürtmek gerekir.. hatta derileri de serttir, minik dokunuşları hissetmezler.. bildiğin kapı çalar gibi tıklamak lazım omuzlarına…
    ifadeyi sertleştirdiğin kadar, utanırlar yaptıklarından.. tecrübe ile sabit.. 🙂

Bir Cevap Yazın

