Senkronize Tren Teyzeleri

Çok tuhaf teyzeler var. Çooook! Pıtı pıtı trene koşturanlar, çıt kırıldımlar, pat düşenler… Etrafa tehlike ve tuhaflık saçarak dolaşanlar, gençlere bağırırken dişlerini düşürenler…

Bu sabah ben de tuhaflık yaptım. Trene bindim.

Tren geldi. Almanlar yenildi diye yenik sayıldığımız Birinci Dünya Savaşı’ndan kalan vagonun kapısı tıpkı bir teyze edasıyla açıldı. Bindim. Haydarpaşa cihetine doğru takata-takata gidiyoruz. İçerde bir şenlik, bir düğün dernek havası… Sırf bu seslere kulak vermek için kulaklıklarımı çıkardım.

Sağ tarafımda karşılıklı oturulan 4’lü koltuk var. Ve o bölgede toplam 6 teyze var. Bu teyzelerin hepsi birbirini tanıyor. (Çok pis matematik problemine bağlayasım geldi.) Çünkü hepsi de birbirine iştahla bir şeyler anlatıyor.

– Benim oğlan evlenmiyor. Kız beğendiremiyoruz.

– Benim adam köye ev yaptırıyor.

İki teyze de gözlükleri burunlarında, kazak örüyorlar. Yani, aralarında çok güzel bir ahenk var. Bi tek sobada kaynayan çay demliği eksik. Tam bi teyze ahengi, mübarekler Avrupa Teyzeler Birliği.

tren

Yaklaşık 15 dakika (4 durağa denk geliyor) geçtikten sonra, oturan teyzelerden ikisi kalktı. Ayaktaki 2 teyze oturdu. Bi’ 4 durak daha geçtikten sonra bu sefer hiç kalkmamış teyzeler ayağa kalktı, diğer ayaktakiler oturdu. Allahım bu nasıl uyum, bu nasıl senkron, bu nasıl Meksika dalgası. (tabii ki sağduyulular)

Ama benim merak ettiğim, bu teyzelerin kafası nasıl çalışıyor?! Sylar edasıyla kafa taslarını açıp, yeteneklerini almak istiyorum bu teyzelerin. Düşünsenize!! Her an insanı dumur edebilecek yeteneklere sahipsiniz.

Diğer senkronize olay için tıklayın.

Yorum bırakın

Filed under Bazen Tren

Bir Cevap Yazın

