Metrobüs Maceraları (Zincirli-Söğütlü)

“Evet! Şimdi haberler” gibi gelişen olayları aktarmak pek huyum değil. Ama bu sefer dayanamadım, çünkü bu haberin ucu fena halde bana dokunuyor.

Metrobüs dediğimiz icat yarın (03.03.2009) itibariyle Zincirlikuyu’dan Söğütlüçeşme’ye geçiyor. Saat 11:00’de sevgili ve saygılı başbakanımızın (saygıyı eksik etmemek gerek, dava falan, aman!) katılımıyla açılıyor. Aslan yeleli metrobüsler dalgalanacak köprü üzerinde. Kah Asya’ya hoş geleceğiz, kah Avrupa’ya hoş gideceğiz. Böyle coştum işte ben sevgili yolcular.

Ne işe yarayacak bu gelişme: 1 saatlik mesafe 24 dakikaya düşecek. Ben daha bir şey demiyorum. Daha da Davos’a gitmiyorum.

zincirli-sogutlu

“Metrobüs Maceraları”na mı çevirsem blogu acaba?

Yorum bırakın

Filed under metrobus

Bir Cevap Yazın

