Uçuyor olmanın dayanılmaz hafifliği…

Bir varmış bir yokmuş Türkiye’nin toplu taşıma sistemini oluşturan İett varmış… (Dip ses: konuya evvel zaman içinde kalbur zaman içinde diye de bir giriş de yapabilirdik ama neyse işte ancak bu kadar oluyor peh!)

Efenim, geçen yazımızda bahsettiğim üç arkadaş vardı bilmem hatırlar mısınız ki unutmak pek mümkün olmuyor ama neyse bunlardan biride bendeniz olmaktaydım ama bu sefer üç kişi ile sınırlı bir durum söz konusu değil maşallahımız var 6 ya da 7 kişiyiz (dip ses: yaşlandım mı ne kişileri de unutmaya başladım). Yine bir okul kaçışı ve sonrasında peşine düşülen bir yol… Dudulu istikametinde (ki insan okuldan kaçıp niye duduluyla kaçar orasını anlatmaya hiç başlamayayı) seferini sürdüren sevgili kırmızı iett otobüsümüzün içinde karşılıklı oturulduğun, yan yana 3 tane dizili koltukların bulunduğu otubüscazlarımız var ya işte onlara ilk duraktan binmenin rahatlığı ile popomuzu yaydık. Yaydık yaymasına da başımıza geleceklerden habersiz olmanın daha doğrusu başıma geleceklerden habersiz olmanın hafifliği ile biz otobüsün içini hoşbeş edip kahkahalarımızla bütün otobüsün bize sinirli gözlerle bakmasına sebep olurkene otobüste bizi hafiften hızlıdan ortalama bir şekilde gideceğimiz yere doğru yakınlaştırdığının da bilincinde olaraktan (dip ses: tanrım ne afili bir cümle oldu) ilerliyoruz ki Duduluyla giderken Ümraniye öncesinde kocaman bir göbek döndüğümüzü bile unutacak kadar da eğleniyoruz. Ne eğlence ama bundan kısa bir zaman sonrasında o göbekte yaşayacağım anlık bir sarhoşluk ile bütün yolu krize girmiş bir şekilde geçireceğimi söyleselerdi bana inanın ki inanmazdım… Neyse daldığımız sohbetin eşliğinde attığım kahkaha ile otobüsümüzün göbekte sert bir dönüş yapmasının sonrasında benim koltuktan kalkan popom (ki o kadar kocaman bir göbek dön dön bitmiyor) ile herkesin bana ağzı açık bakmasına ve fırlayıp bir yerlere çarpacağımı düşündüklerini yüzlerindeki o ifadeden anlardınız ki görmenizi çok isterdim çünkü sonrası onların düşündüğü gibi gelişmedi ben o göbek boyunca popom koltuktan yavaş yavaş en fazla bir karış havalanarak bütün bir göbeği döndüm ve göbeğin sonlarına doğru yolun göbekten çıkıp dönmesi ile tekrar popomun koltukla kavuşmasını kahkahalar eşliğin de kutladım… Uçmak gibi bir şeydi herkes oturmuş ağzı açık şimdi ne olacak nereye fırlayacak diye bakarken ben otobüsün içinde parmak uçlarımda ayakta öylece durmanın, o uçuyor hissini yaşamanın dayanılmaz hafifliği ile azımda ki kocaman tebessümün keyfini çıkarıyordum…  Sonrasında bütün yol boyunca ki Dudullu’ya gitmek o zaman en az 1 saati buluyordu. Otobüs içindeki yaşlı dedelerin bile bana bakıp gülmesi beni pek mutsuz ettiği de söylenemezdi… İşte böylesi bir hikayeyi bir kez daha sizlerle paylaştım ve şimdi toz oluyorum…

Öperim gıdınızdan sevdiceklerim 😛

Bizzat yaşadım bizzat yazdım Yolcu Tanura yazdı 😀

11 Yorum

Filed under İ.E.T.T

11 responses to “Uçuyor olmanın dayanılmaz hafifliği…

  1. çok kıskandım, bende yazıcam iett maceralarımı 🙂

  2. hiperaktifkene

    obarey:)) bi bilet daha kes muavin bey abi, arkayı da kesinlikle dörtlemeliyiz.

    davetiye yolladım e-postana.

  3. yaz hemen yaz 🙂

  4. Dudullu’ya niye kaçtınız bak merak ettim şimdi 🙂

  5. hiperaktifkene

    hakkaten. dudullu’da ne var?

  6. bu ayrıntıyı vermeyi hiç istemiyorum 😀

  7. hiperaktifkene

    çileklisüt, sen biliyosundur. belki de oradaydın:)

  8. hiperaktifkene

    sizi gidi sizi:)

  9. bu yazıdan sonra anladım ki benim de otobüs maceralarımı yazmam lazım 😛 eksik kalamicam 🙂

  10. iyi etkiler bırakmış olduğunu düşündüm bu iyi bişiy 🙂
    sende yaz senide okuyalım 🙂

Bir Cevap Yazın

