MiM – 2

Bu hafta ilgilenemedim blogla. Accayip yoğun her şey.

Yazar, Çizer Pinik mimledi beni.

1 – Pc başından kalkıp pencereyi açıyoruz
2 – Pencereden dışarı bakıyoruz (Bu kısmı tıpkı, kurşun döküldükten sonra hemen dışarı bakmak gibi olmuş:)
3 – Gözümüze ilk görünen kişiyi inceliyoruz
4 – Cinsiyetini ve üzerindeki kıyafetleri yazıyoruz.
5 – Ve mim’imizi 7 kişiye gönderiyoruz… (Bu kısmı bana çok geldi. 4 kurtarmaz mı.)

Offf… Oturmaktan bacaklarım tutulmuş. Kim varmış dışarıda?

İnce bi kız gördüm tepeden. Kanyondan çıkıyor, elinde karton alışveriş poşeti.
Kızıl saçlı. Suratını göremedim. Mavi kot pantolon giymiş. Paça kısmı dar, düşük bel. Bir de Çizmeli Kedi’nin giydiği çizmelerden var ayağında. Şu kısa, yeni moda olanlardan.
Muhtemelen, aldığı şeyi bir an önce giymek derdinde. Belki de akşama bir yere davetli. Ne de olsa bugün Cuma:)
Bol şanslar diliyorum kendisine ve mimliyorum mimleti:

1- Mütevelli Heyeti
2- Aklımın Uç Köşeleri
3- Esther’in Kazanı
4- Bir Damla Su

Reklamlar

3 Yorum

Filed under 1

3 responses to “MiM – 2

  1. tanura

    öhüüüü utanıyorum ama bu mim nedir tam olarak cahilmiyim neyim 😦

  2. hiperaktifkene

    yok be ya, ne cahilliği:)
    şimdi camdan dışarı bi bak. kimi görüyorsan fiziksel olarak betimliyosun, sonra bi de hissiyat bakımından betimliyosun. ne hissettirdi sana gibisinden… valla ben böle anladım. zaten pek anlamam mim işinden:)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s