6 kişilik yer boşalacak!

Yolcu Tanura yazdı.

Adı otobüs macerası ya hani bu hikayemi anlatmaktan ne kadar utansam da komik olduğunu düşünüyorum ki anlatıldığında herkes güldüğüne göre sanırım komik.
(İç ses: Tanrım ne kötü bir giriş)
Neyse lise zamanlarında böyle aklı beş karış havada oto boka gülen öğrenci tiplerini bilirsizin yani hepimizin bir zamanlar içinde oynadığı bir oyuncu kimliği efendim neyse işte bu zamanların birinde üç arkadaş otobüsle 5 duraklık kısa bir yolculuk yapmak üzere belediye otobüslerinden birine bindik gidiyoruz…
Bindik binmesine ama üçümüzde etine dolgun irimi iri balık mı balık eti hatunlarız laf aramızda az buçuk topağız (İç ses: Şişmanız demeye dilim varmıyor aslında neyse bunun üzerinde durmayayım en isi ben). İlk bindiğimiz durakta her şey normal bir sonraki durağa geldik ki çarşı durağı otobüsün içi balık istifi şeklinde tıklım tıklım doldu neredeyse boğulacağız! Orta kapının demirlerinden sıkı sıkıya tutunduk bağırtılar eşliğinde yerimizi kaptırmamak için direnmekteyiz.
Bir sonraki durağı da geçtik inmemize iki durak var her kes sıkılmış, bunalmış ve bu kalabalıktan dolayı herkes birbirine öfkeli… Biri bir şey dese herkes birbirine girecek neredeyse kafadan dumanları çıkıyor anlayacağınız tam bu sıkıntının ve stresin göbeğinde ineceğimiz durağa yaklaşır iken arkadaşlarımdan biri yüksek sesle ses düzeltme efekti yaptı biz diğer arkadaşımla bu ne yapıyor diye bakarken  azından dökülen cümleler şu oldu “baylar bayanlar ineceğimiz durağa geldiğimiz için inmek üzereyiz ve rahat olunki biz indiğimizde otobüste altı kişilik yer boşalacaktır” demez mi! Biz yani diğer arkadaşım ve ben azımız on karış açık ağlanacak halimiz gülmeye başladık bütün otobüs krizde insanlar o öfkeli balık istifi kalabalık kahkaha krizinde…
Otobüsten indik ama otobüsün içindeki insanlar bizi parmakla gösterip gülmeye devam ediyor… Biz İncinmiş gururumuzla (Tamamen dış ses: burayı arabeske bağlayasım tuttu) dışarıda krize girmiş gülerken bir yandan da o anı güzel bir anı olacağını düşünmeden edememiştim ki sanırım şuan bu bunun en büyük göstergesi oldu…
Ey gidi gençlik yılları tanrım yaşlanıyorum :/

🙂

12 Yorum

Filed under 1, İ.E.T.T

12 responses to “6 kişilik yer boşalacak!

  1. haha hatun mu sen “ne biçim adam” değil miydin şok amcanın tabiriyle?

  2. anlamadım sanırsam 🙂

  3. hiperaktifkene

    sabah sabah guldurdun beni:D

    daha onceden yazar olmalıymıssın sen ya

    hosgeldn tanura:)

  4. hiperaktifkene

    esther sen yanlis anladin sanirim. tanura yolcu oldu otobüse:)

  5. Sevindim gülmene eheuheueh gelecek varmı hocam bende 😀

    Yanlış anlamamın mantıklı bir sebebi varmış sanırsam 🙂

  6. haa yani yeni yazar mevzusu mu? ok o halde ikiniz de yazılarınızın sonuna tanura ya da hiperaktifkene gibi imza koyun ki hanginiz olduğunu anlayalım 🙂 sevgiler

  7. sanırım haklısın 🙂

    ben acemilikten kategori ve etiket eklemeyi de unutmuşum 😀

  8. hiperaktifkene

    uzun yola çift şoförle çıkmak gerekiyormuş 🙂

  9. tanura

    birde alkolden uzak durulması gerekiyor 😛

  10. hiperaktifkene

    tamam işte, biri içerken biri sürer:)

  11. bağıran arkadaşta beni gördüm resmen 🙂 tabi kız versiyonum… 3 haneli kiloya sahibim ve benimde başımdan bu tip komik olaylar çok geçti otobüslerde 😛

  12. tanura

    hehehehe :))

    gülme krizleri eşiğinde 3 hane sendromu 😀

    :))

Bir Cevap Yazın

