Taksim’i Gayrettepe’ye Taşımışlar!!

Hiperaktifkene yazdı.

Metrodayım. Pek hızlı olmasına rağmen, pek sevemediğim bir vasıta. Karanlık, kurumsal ve çok sistematik. Bindiğim gibi inmek istiyorum bazen. Fobim falan yok, sadece metroya karşı beslediğim duygular bunlar 🙂

Aynı tasla, aynı hamama gidenlerden biri olarak(sırf kafalar karışsın diye yazdım), işten çıktım ve metroya yürüyorum. Üzerimde tuhaf bi’ hiperaktiflik var. Durduğum yerde duramıyorum, metroyu beklerken bile istasyonda voltalıyorum. Metro geldi. Kapılar açıldı. Bindim. Boş yer var ama oturmadım. Bi’ yandan müzik dinliyorum, bi’ yandan üzerimdeki bu hareketliliğin sebebini düşünüyorum. Levent’ten Taksim’e gidiyorum.

Durağa geldik. Kapılar açıldı ve indim. Arkadaş meydanda bekleyecekti. Yürüyen merdivenlerden çıktım. Turnikeleri geçtim. Bi’ tuhaflık var etrafta. Yeryüzüne çıkan merdivenlerdeyim. Alla alla, meydana ne oldu, heykel nerede? Kim dikti bu gökdelenleri? Tabelalar da bi’ yabancı.

Anaaaam! Gayrettepe mi? Ne alakası var yahu, ben Taksim’de indim. Taksim’i kim taşıdı Gayrettepe’ye? 3 durak var arada.

gayretetguzelim

Bi’ hareketlilik sarmışsa dört bir tarafınızı, serde bi’ hiperaktiflik varsa, adımlarınızı çok dikkatli atın. Zira, yanlış durakta inmek daha da acımasız hallere bürünebilir. Bu ilk vukuatım değil 🙂

Reklamlar

6 Yorum

Filed under Bazen Metro

6 responses to “Taksim’i Gayrettepe’ye Taşımışlar!!

  1. Fazla hareket dikkatsizlik yapıyor. Sakarlık, kaza vs. buna güzel bi örnek de sizden gelmiş 🙂

  2. Öncelikle ne zama bir yazının altına yorum yazsam kocaman harflernle yazmış olduğumu sonradan fark edip baştan yazıyorum bunun bi anlamı olmalı 😛

    O yanlış yerde inmeler filan çok sık başıma geliyor 😀 ben ortaköy yerine arnavutköye gittiğimi biliyorum(sanırım utandım bunu yazarken) 😀
    ama dha cahilim o zamanlar ilk defa ortaköye gidicem düşün artık 🙂

  3. o da bişi mi?
    ben az kalsın inmiyodum bi kere..
    anonsu yanlış yaptılar geçen gün..
    durakları çok dikkatli saydığım halde, ki genelde bu konuda paranoyakımdır, osmanbeyden sonra taksim olmalı di me?
    osmanbeyden sonra bi kere daha osmanbey dediler…
    kalkmadım yerimden..
    tüm ikna çabaları sonuçsuz kaldı…
    “hanımefendi..taksimdeyiz, valla bak…bi hata ettik, anonsu yannış verdik. ama siz de inin artık. işimiz gücümüz var… aaaaa ama” anonsunu duymadan, kalkmadım yerimden. sonra ikna oldum, çünkü işe geç kalcaktım.
    ben indim metro gitti.
    heeey heeeey, ne günlerdi 🙂

  4. hiperaktifkene

    bu yazı yoruma mı yazılırdı:)) nasıl kıydın?
    bloga yazaydın keşke.

  5. sana yazdım, senin için yazdım; senden ilham aldım, senin için yarattım 😀

  6. ben bunu hep izmir’de yaşadım. kedi bıyıklarına sahip olmadığımdan yer yön karmaşasını izmirin hepi topu biricik, azcıcık kalabalıklı metrosunda yaşadım. zaten yerim yurdum olduğundan mıdır nedir anlamadım. şimdi gel gelelim atatürk oto sanayide hektar hektar alana serili dapdaze metroda bile kaybolmuyorum. “işin sırrı olin’de. iki kere göçebe.”

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s