MiM

Üç gün önce mimlenmişim haberim yok. Hatta ‘mim’ nedir onu bile bilmiyorum. Hem Pinikk, hem de Polly sağolsun, anlattılar. ‘Ebelemek’ gibi bir şeymiş. 

Bu ‘mim’leme işi benim bloga pek uymaz dedim. Yolculuklardan bahsediyorum, İ.E.T.T.’den bahsediyorum. En sevdiğim şiir/şair hiç oturmaz dedim. Sonra, bi’ kereden kıyamet kopmaz ya, dedim 🙂

kervan2

ÖMÜR KERVANI

Bu ömür kervanı bir tuhaf gelir gider 
Kazancın yaşamasını bildiğin günler 
Saki, bırak şu yarını düşünenleri 
Geçti gidiyor gece, geçmeden şarap ver

                                                   HAYYAM

Benim de ‘mim’lemem gerekiyor:
Devr-i alem
Fiktirella 
Pinikk
La Paragas 

2 Yorum

Filed under 1

2 responses to “MiM

  1. çok güsel olmuş…
    iyi ki mimlemişim seni..
    iyi ki yapmışııııımmmmm 🙂

  2. ampirik yansıma

    blogu gayet beğendim de benim sorunum bu değil şuan 🙂
    esas ben bu yazıya koyduğun resmi arakladım da büyük hali varsa bana bi link atarmısın, yada mailime yollar mısın diyeceğdim..

Bir Cevap Yazın

