Metrobüsteki Bedevi

Hiperaktifkene yazdı.

İki arkadaş bindik metrobüse, Batı İstanbul’a (Avcılar falan) doğru yola çıktık. Tekerleği icat etmiş insanlar gibi konuşuyoruz aramızda: Vaaaayyy… Süpeeeeer… Bu ne acabaaaa? Aaaa yaslanma yeriiii… Uuuuuv!

metrobus

Bazı tanımlanamayan objelere anlam yüklüyoruz, bazı tanımlı objelere gereksiz olmuş diyoruz. Derken ineceğimiz durağa yaklaşıyoruz. Yavaş yavaş kımıldanıyorum yerimden. Arkadaşın suratına hafif ekşime, hafif acı çekme hissiyatı yerleşiyor sanırım. Tam anlayamadım. Ben kapıya doğru ilerlerken o hala oturuyor.

Ben: Hadi abi, iniyoruz. Çok sevdin galiba burayı:)

Ağzında bi’ şeyler geveleyen arkadaş: Kııııı… Kııı…

Kapıya doğru ilerledim. Bi’ kafa hareketiyle son ‘hadi’ işaretimi çektim. Kapı açıldı. İndim. Arkadaşa baktım. İnmedi. Kapılar kapandı. Otobüs gitmeye başladı. Arkadaş camdan bakıyor. Bir panikle kızıyorum ve peşinden koşuyorum. Bi’ sonraki durağa gitmek için yeni bi’ metrobüs beklerken telefonum çalıyor.

Arkadaş: Abi, ne biçim adamsın yaaa! Kramp girdi bacağıma. Kımıldayamadım. Konuşamadım. Bıraktın gittin beni!

Haydaaa! Tam inecekken kramp mı girer adama. Hem de bacağına. Çöldeki Bedevi misin? Nereden bileyim şimdi ben sana kramp girdiğini. Böyle mi olacaktı ilk metrobüs macerası?

10 Yorum

Filed under İ.E.T.T

10 responses to “Metrobüsteki Bedevi

  1. auhauhauha:D çok güldüm ya:D

    arkadaşına da geçmiş olsun tabii..

  2. ilk metrobüs macerasından, ne bekler ki insanoğlu ; bi de hayal kırıklığına uğrar?
    böyle mi olacaktı fln 🙂
    alem adamsın vesselam 🙂

  3. 😀

    yahu benimde çok komik macealarım var bu iett otobüslerinde anlataısm var 🙂

  4. hiperaktifkene

    anlatasın varsa yazar olabilirsin 🙂

    yazar olmak istediğin email adresini gönderebilirsin. benim mail “kim bu yolcu” bölümünde duruyor.

  5. aanlatasım var yazar olabilitem de var :=)
    heveslendim iyimi 🙂

  6. hiperaktifkene

    wordpress.com’a kullanici üyeligi yaptin mi?
    heh iste, üyelik yaptigin e-posta adresini yazarlarim bölümüne kaydediyorum ve yazar oluyosun.
    biraz daha düsün istersen;)

  7. ööhhömmm üğyeyim tabiki :))

    o kadar kolay yani 🙂
    heyecan yaptım iyimi 🙂

  8. benim maceralarım genelde bi durak arkada inip kalan yolu yüremekle geçiyo 😀 ha birde geçende ben kardeşim ve arkadaşım metrobüsteyken 2 kız vardı 17- 16 yaşlarında kaşarlık var ama belli bende rahat durmayarak converseleri cuppadanmı aldınız 😀 1 alana 1 bedavamıydıda 2 side aynı model dedim ama sessizce duyamazlar diye düşündüm bi baktım oda bana laf sokuyo ne diyosun sen felan diye bişeler saçmalıyolardı ama duymadık sonra bizim arkadaş patlattı espiriyi 😀 kızlar kağıthane belediyesi geçende şapka felan dağıtıyodu bi ara orayada uğrayın diye 😀 ben dahil otobüsteki çoğu kişi koptu zaten kızlarda orad bişeler söylüyodu ama duymadım sesleri kısık geldi biraz 😀 1 tanesi böyleydi işte

  9. hiperaktifkene

    iett modası olarak inceleyebilirim bunu:))

  10. murat

    valla lavuğun hani şu bodyguardların dam muhabbeti olmayan yere “damsız girilmez” dedikleri türden. ege ünv. ne arkdş ın yanına gidiyom arkamdan bu bindi. dakka olmadı yanımdaki kızların arkasına geçti başladı sallanmaya. kızda çıt yok. tam dürtecem elemanı, öğrencinin biri geldi, “çekilsene lan kızın arkasından 3 otobüstür seni izliom dedi ve daldı lavuğa. mardinliymiş. bi güzel sopaladı elemanı.
    bomba sona patladı. tam ben de atlıcam elemanın üstüne kız “amaaaaan iki sürttürmüş noolcak canım eskimedi ya demez mi, iyi mi ettim kötü mü bilmiom sölemedim ortamda rezil olmasın die, mazallah herkes sıraya geçer sona:)

Bir Cevap Yazın

