ŞOK Amcalar ve Teyzeler

Bu sabah gözlerimi açtım. Zihnim ayılmadan evden çıktım. Devlet dairelerinden birinde işim var. Biraz kaos, biraz bağırış-çağırış, az biraz asabiyet ve işin sonunda büyük bi’ rahatlamayla devlet dairesinden çıktım.

Gönül isterdi ki devlet dairesinde iş halledenlere 1 gün istirahat versinler. Ama imkansız. İşe gitmem lazım. Hızlı adımlarla yürüdüm,  minibüse bindim. En arkada, sağ cam kenarındaki yerimi aldım. Cebimden parayı çıkardım ve önümde oturan amcaya uzattım:

Ben: Bi’ Levent uzatır mısınız? (Gayet her zamanki ses tonumla, hiçbir kasıt olmaksızın.)

ŞOK Amca: Sen ne biçim adamsın be!? Utanmıyor musun baban yaşında adama emir vermeye! Genç adamsın, kalkıp versene kendi paranı!? Bak hala bana bakıyor. Töbee…

ŞOK Teyzeler: Cık… Cık… Cık! Yeni nesil hepten bitmiş. Bizim zamanımızda…

bunak

Lan n’oluyoruz!!  Tohumunuza para mı saydım ben sizin yahu? Ne diye her yerde beni buluyorsunuz? Başka genç mi yok bulaşacak? 

Çok afedersiniz, sizin zamanınızda dinazorlar enseye tokat geziyorlardı. Hatta, dünya soğumamıştı. Ve bu minibüse bindiğinizde aracın ilerlemesini sağlayan tekerlek, henüz icat edilmemişti.

Bi’ an 70 yaş üstü insanların toplum sağlığı için ne kadar zararlı olduğunu anımsadım. Belki de biri benden habersiz minibüs prosedürünü değiştirmiştir.

10 Yorum

Filed under Bazen Minibüs

10 responses to “ŞOK Amcalar ve Teyzeler

  1. ilkereg

    sizin 70 yaş üzeri çeken bir mıknatısınız var herhalde … ama baban yaşında adama ayıp ama…:)

    arkada boş yer var….

  2. doğrusu ben de pek hoşlanmıyorum “kalk kendin ver” gibilerinden ters ters bakıyorum “para uzat” diyenlere…

    ama 60-70 yaş üstü sokağa fln çıkmamalı yahu… 😀 bak o konuda katılıyorum

  3. bana da dolmuş da böyle biri denk gelsin diye sabırsızlanmaktayım. bazen amcalarım teyzelerim cık diyecek gibi oluyor ama geri çekiyorlar..
    ah bi deseler ben diyeceğimi biliyorum ama kısmet!

  4. hiperaktifkene

    bu amcalar ve teyzeler benim çekim alanıma giriyor. bende var zaten bi şiler.

  5. Bu minibüs şoklarını yaşamamak için, yerimi geçmeden önce mutlaka ücretimi ödemeye çalışırım. Kime uzansam, ayrı bir surat şekli. Mecbur kalmadıkça da hiçbir zaman öne oturmam.

  6. hiperaktifkene

    öne oturmak zaten bir işkence. bence minibüsün sahibi oraya “default” bi yolcu koysun; muavin kıvamında. o paraları alsın-versin:)

  7. mim dedik…
    alla alla :p

  8. bu şok amcalar kokarlar bi de
    buram buram yaşlı erkek kokarlar. her gün acının daha acısını keşfettirirler insana 45 dakka

  9. Geri bildirim: Talip Girgin | Bütün Türkiye Burada! Siz neredesiniz?

  10. Güzeldi 🙂 Bu yaşlı amcalardan kokoş teyzelerden biz de de çok var. (MB) Ülke yönetimine talipler. Hepsi 65 yaş üstü. Bazen Talip kardeşleri onlara fren ayarı yapıyor. Vallahi bıraksam ülkeye başbakan bile olurlar… :)) küçükken şehirler arası o kadar çok ayakta gittim ki . Şimdi çocuklarıma bilet alıyorum ve paşalar gibi rahat gidiyorlar. Sıkıysa biri kaldırsın…oturduğumuz yerden bilet satın alabildiğimiz bir dönemdeyiz artık… Duygusallık arabesk yok artık. Kural disiplin ve nizam var. Macera arayanlar çıksın yola…:))

    NOT: Kardeş ihtiyarın resmini kullandım helal et 🙂

Bir Cevap Yazın

