Ford Marka Yurdum İnsanı

Otobüs hıncahınç dolu. Şofer, gayet lüzumsuz bir eylem içerisinde ‘ilerleyelim’ diye bağrınıyor; çikosu da ‘arkalar boş, arkalar boş’ diye ustasını destekliyor. Kapılar kapandı.

Orta sıralarda kara-kuru, dişleri dökük-mökük bir yurdum insanı ilişti gözüme. Öğrenci bir kızın etrafında pervane misali dönüyor. Pervane diyorum çünkü bi’ görseniz; kız arkadaş sabit bir mum, kara-kuru adam her turda ateşe daha da yaklaşan bir pervane (kelebek) gibi. Öyle yani. 

fort1

Pis huylandım. Hiç hoşnut değilim. Otobüs yavaş yavaş boşalmaya başladı. Ben de kara-kuru, dişleri dökük-mökük adama doğru yanaştım. Aklımdan geçiriyorum:

Otobüs ‘Hero’ olarak ben: Birader, rahat bırak kızı.

Ya adamın niyeti kötü değilse, ya düşündüğüm gibi bir şey yoksa. Hepsi benim kuruntumsa. Bu olmadı.

Otobüs ‘Hero’ olarak yine ben: Eee, pardon! Ben bilmem ne durağında inecektim de? Nerede inmem gerekiyor? (Adamı işinden alıkoyma çabaları.)

Bu da olmaz. Hem çok ezik kaldım, hem de adam cevap verdikten sonra muhabbeti uzatamayabilirim.

Buldummm! Çok zekiyim ya. Tam bir kahraman gibi doğacağım İ.E.T.T.’nin içinde. Alkışları duyuyorum. Havaya atılıyorum. Evet evet! 

Ben adama yakın bir yerde pozisyonumu aldım. Şofer ani bir fren yapacak. Ben de aniden adamın üzerine çullanacağım. Sanki istemsizce. Sanki bütün suç, o ani freni yapan şoferin kösele ayakkabısındaymışçasına.

Şofer her zamanki gibi sıradaki durakta ani fren yaptı. Ben istemsizce adamın üzerine çullandım. Yanmak üzere olan kelebeği, mumdan ayırdım. Pardon iyi misiniz beyefendi:)))

Adamın niyeti hakkında bir fikrim yok ama bunca yıllık yolcuysam yanılma ihtimalim çok düşük.

Korkun ‘BUSMAN’den.

5 Yorum

Filed under İ.E.T.T

5 responses to “Ford Marka Yurdum İnsanı

  1. gerekli

    busman olarak senden daha caydırıcı atraksiyonlar bekliyoruz..malum slogan sonunu düşünen kahraman olamaz, alacağı tepkiyi umursayan busman olamaz…körpe hayatların umudu sensin..hayırlı işler..

  2. Aman allahım. Blogunla daha yeni karşılaştım fakat yeni bir okur kazandın diyebilirim. 🙂

    daha önce de benim otobüslerle ilgili bir yazım vardı

    http://www.varol.us/eglence/istanbuldan-otobus-manzaralari.html

    Otobüsler gerçekten espriye çok açık bir mecra 🙂 Güzel yakalamışsın 🙂

  3. hiperaktifkene

    teşekkürler:))

    yine bekleriz.

  4. vay hero cum yıllar önce neredeydin daha çok hero lara ihtiyacımız var her otobüse bir hore lazım gari

  5. yurdum fortçularının halen keşfedilmemiş analitik düşünce yapılarına ithafen

    http://parcaparca.blogspot.com/2009/02/otobus-sacmalar.html

Bir Cevap Yazın

