DJ Polis ve Arkadaşları

Bu polis abiler çok tuhaf? Öpsem mi, kaçsam mı? 

Mecidiyeköy’deyim. Taksim’e gitmek için metroya inmeye üşendim. Otobüse atladım. Otobüs kırmızı ışıkta durdu. Yan şeride, megafonundan stand-up gösterisi yapan, yüksek hissiyatlı polis aracı yanaştı ve kırmızı ışıkta durdu. Aracın içindeki polisler kaldırıma park etmeye çalışan başka bir araç gördü ve megafondan:

DJ polis: Hemşerim, alla aşkına, hiç içine siniyor mu park ettiğin yer?

İşte empati, işte Türk polisinin dost eli:) 

Otobüsten indim. İstiklal caddesinden hızla aşağı iniyorum. İnsanların hıncahınç doldurduğu caddeye bir de polis aracı girmiş. Aracın önünden de köpeğini gezdirmeye çıkarmış bi’ genç yürüyor. Polis abi megafonundan:

Şovmen polis: Hrrr… Hrrr… Tu kıs kıs kıs….

Yok artık 😀 Alkışlar sana polis abi.

polis1

Yarım saat içinde ardı ardına iki olayla karşılaşmak bir tesadüf müydü? Yoksa polis akademilerinde eğitim müfredatını mı değiştirdiler, sevgili yolcu?

5 Yorum

Filed under İ.E.T.T

5 responses to “DJ Polis ve Arkadaşları

  1. Geçen duruyorum arabayla meydanda, The Marmara’nın önünde. Polis arabası geçti yanımdan. Ama hiç durmadan. Megafondan: “Bak dönüp geliyorum ona göre”

  2. rehareha

    bir de bunların,”aracını ordan çek.” diye bir anonsları var.bir kaç defa denk geldim.kendi başına normal bir cümle tabi.fakat cümleyi söylerken yapılan vurgu beni şüphelendirdi.

    şimdi cümlenin işaretlediğim yerini daha vurgulu,daha sert söylediğimizi varsayalım:

    ara-cını- ordan çek.

    noluyor?kulağa küfür gibi geliyor.

  3. Geri bildirim: DJ Polis ve Arkadaşları - 2 « O.M.

  4. bir kere kadıköy’deki beşiktaş vapur iskelesinin önünde duymuştum. dj polis, vapurdan inen yolcuları bekleyen taksi şoförlerin “ticariler size 50 kere dedik şuraya park etmeyin diye, boşaltın orayı” demişti.

    dj polis’in taksiye ticari demesi 🙂

  5. bu polisler vatanına miletine saygılıdırlar herzeman

Bir Cevap Yazın

