Tabelanın Götürdüğü Yere Gideme

İş çıkışı arkadaşlarla Taksim’deyim. Muhabbet uzadı. Saat 12’ye yaklaşırken birden ayıldım ve kül köpeğine dönüşmeden eve gitmem gerektiğini hatırladım. Neden? Çünkü belli bir saatten sonra Pendik’e gitmek çok güç. Ben diyim “survival game”, sen de “oraya 200 yıldır kimse gitmedi”.

Çiçek pasajından virajı alamayan kediler gibi fırladım. Koştum. Her geçen saniye Pendik’e yaklaşmaktayım. Dolmuş sırasına girdim. Dolmuşa bindim. Bostancı’da dolmuştan indim. İlk etabı başarıyla tamamladım.

geceyollar

Yeni görev: İçi mor pavyon ışığıyla aydınlatılmış ve Pendik’e giden bir minibüs bul.

Beklemedeyim. Gözlerimi kıstım, uzaktan gelen minibüslerin tabelalarını kesiyorum. Ve bir tane geliyor. Bindim. Parayı uzattım:

Ben: Bi’ tane Pendik.

Şofer: Bu araba Pendik’e gitmez.

Ben: Ama tabelada Pendik yazıyor.

Şofer: Gitmez kardeşim. Ben götürmüyorum. 

Ben: O zaman tabelada neden Pendik yazıyor?

Şofer dikiz aynasından beni keser!

Ben: İneyim o zaman. 

Bu bölüm çok zor olacak. Aha, bi’ tane daha Pendik tabelalı minibüs geliyor. Minibüse bindim ve hemmen indim, sevgili yolcu. Tam 4 kere aynı trajiromantik anları yaşadık minibüs şoferleriyle.

Yahu, neden Pendik’e gitmezsin. Affedersin, orada adam mı öpüyorlar? Hadi, diyelim adam öpüyorlar! Neden tabelayı değiştirmezsin “Bu minibüs sittin gece Pendik’e gitmez” diye? Ne gerek var şimdi gece gece bindi-indi jimnastiğine? Beni neden yoruyorsun Pendik yazan fakat Pendik’e gidemeyen minibüsün şoferi? Gece saat 1.

Sonra ne mi oldu? Gecenin karanlığından pegasus gibi sıyrılan bir İ.E.T.T. geldi. Tabelasında Pendik yazmıyordu ama şofer, beni Pendik’e bırakabileceğini söyledi. Tabelasında Pendik yazmayan fakat Pendik’e giden İ.E.T.T. Nası ya!? Neler oluyo ya!?

Yahu, alkol de almadım ki tabelaları yanlış okuyayım. Bu işte bir terslik var ama nerede acaba?

4 Yorum

Filed under İ.E.T.T

4 responses to “Tabelanın Götürdüğü Yere Gideme

  1. e ama sen gecenin 12’sine kadar taksimde takılırsan, olacağı bu..sana müstahak tüm bunlar. bi de pendikte oturuyorsun.
    cık cık cık….
    hadi pendikte oturuyorsun, niye iş çıkışı direk eve gitmiyorsun?
    hadi direk eve gitmedin, neden bana dokunmayan bin yaşasıncılık yapıp da taksimde takılıyorsun?
    biliyorsun ki o yol gidilecek…
    bi haddini bilsene yaw…
    alla alla…
    çık git gözüm görmesin :p

  2. hiperaktifkene

    3 oklava+4 terlik gücünde bir anne yorumu (hizaya çekme) oldu bu 🙂

    teşekkürler.

  3. en iyi dostlarımız otobüs şöförleri yine imdadına koşmuşlar. Çok şeker insanlar yaaa böyle varya otobüse bindiğimde akbil bastıktan sonra tonton şoför amcaları öpesim geliyor 🙂 Veya ver bi yanak bakalım hesabı 🙂

  4. hiperaktifkene

    iddia ediyorum dünya üzerinde böyle iyi otobüs şoferleri yoktur, cidden.

Bir Cevap Yazın

