Emniyet Kremi

Saat 07:00

Uykunun borsada tavan yapabileceği saatler. Ve otobüsteyim. Uyumak istemiyorum, çünkü uyuyunca uyanmak çok zor oluyor, sevgili yolcu. Bu sebeple, etrafımdaki yolcuları ve dışarıdaki sürücüleri kesmeye başladım. Yolculara bakmak kısa sürede hipnotize bir etki yarattı: Uyumuşlar… Kafaları, arabanın orta konsolu üzerinde duran oynak başlı oyuncak köpek (kedi de olabilir) misali sallanıyor. 

Sonra, dışarıda kadın bir sürücüye odaklandım. Ürktüm…

01emniyet-kremiTürünün ilk örneklerinden. Direksiyon başındaki kadın sürücü, vücudunun bilimum bölgerine adeta güzellik kürü uyguluyordu. O göz kalemi, nasıl göze girmez; o allık, nasıl ağzına burnuna bulaşmaz. Bu nasıl ustalık, bu nasıl araba kullanma.

Dışarıda trafik varmış, önündeki araca çarpacakmış, polis ceza kesecekmiş… Hiiiç oralı değil, kendisini tüm çirkinliklerden koruyacak emniyet kremiyle yolculuğuna devam ediyordu. Ayrıca dikiz aynasının işlevini böylesine değiştirebilen tek canlı örneği olarak da kendisini tarihe geçiriyorum. Bu abla, sürücü koltuğunda estetik ameliyat da olur; spa masajı da yaptırır.

Kadın/erkek, çok değişik şoförlerimiz var, vesselam.

 

p.s. Görseldeki perspektif yamukluğunu görmezden geliniz.

2 Yorum

Filed under İ.E.T.T

2 responses to “Emniyet Kremi

  1. Tolunay Kafkas

    Oraya yazı yazmışlar paintte. Ben teknik direktör olduğum için gözümden kaçmıyor

  2. hiperaktifkene

    aynı performansı takımınızın başındayken de görmek isteriz.

Bir Cevap Yazın

