Korkutmayın Adamı!!

Azami 75, zoraki 200 yolcu alan çift katlı otobüsle Mecidiyeköy’den yola çıktım. Elimde kitap. Kitabın adı “Türk Mitolojisinin Ana Hatları”. İyi şamanlar, kötü şamanlarla savaşıyor; Yakut Hanlar yeraltından kötülükler saçıyor.

…Derken, kitaptaki mitolojik kahramanları da yanıma alarak sızmışım.

Zangır zangır sallanıyorum. Aşağıdan yer tanrısı koşuşturuyor, yukarıdan gök tanrısı uçuşturuyor… Dizim acıyor. Tanrılardan biri dizimi yakaladı galiba. Acıya dayanamıyorum. Birden uyanıyorum.

POLİS!!! Evet! Dizimi sıkan, beni zangır zangır sallayan şey bir polis. Gerçek bir polis. Hem de çift katlı otobüste.

Polis: Kimliğini ver?

O Sersemlikle Ben: Valla, askerliğimi tecil ettirdim. Gerçekten!

gbtci1
Verdik tabii kimliğimizi. Neymiş efendim, halkın huzuru için GBT taraması yapılıyormuş. Yahu polis tanrı bey abi! Neden korkutuyorsunuz adamı? Nereden çıktı şimdi çift katlı otobüste GBT taraması. Taksim’de günde 2 kere tarıyorsunuz zaten beni. Offf, off…

1 Yorum

Filed under İ.E.T.T

One response to “Korkutmayın Adamı!!

  1. Geri bildirim: Yolcu Yolunda « O.M.

Bir Cevap Yazın

