Teknolojik Münafık

Gece saat 04:00. İşten çıktım, eve gidiyorum.

Gündüz tarifesi açmak için hiç de can atmayan taksiciye Levent’ten Pendik’e gideceğiz dediğimde inip kapımı bile açtı. Gidiyoruz. İçerisi sıcak. Arada gözlerim kapanıyor. Aramızda kurusıkı, amaçsız muhabbetler dönüyor:

Taksici: İş nedir kardeş?

Ben: Teknolojik işler. 

Taksici: Teknoloji aldı başını gidiyor be abi. Evelallah, işimize de yarıyor. Baksana, gece gaspçı tehlikesine karşı bas-konuş diye bi sistem kurdurduk. Çok güzel. Çok keyifli. Hem millet silahı, haydarı falan kaldırdı bunun sayesinde.

Ben: Ne güzel.

heytaksi

Muhabbet uzadı. Eve 50 metre kaldı. 10 saniye sonra müsait bi yerde indir diyeceğim. Polis çevirdi. (Hakem maçı bitirecek, polisi bizi çeviriyor, işe bak.) Ehliyet ve ruhsatla gazını alamayan polis bizi dışarı davet etti. 

N’oluyoruz ya?! İkimizin de üstü didik didik arandı. Çantalar boşaltıldı. Bagaj açıldı. Ve polis abiler araçta iki adet silah buldu. (Ergenekon mübarek)

Taksici: Güzel abim. Gaspçılar falan… Hasmımız da var…

Ne oldu bas-konuşa? Hani, nerede teknoloji? Yahu, madem teknolojiye inanmıyorsun, neden inanıyormuş gibi yapıyorsun. Teknolojik bir münafık mısın sen? Çok afedersiniz, Allah’ın mouse’u yok ki soksun gözüne.

Reklamlar

Yorum bırakın

Filed under Bazen Taksi

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s