Üçüncüde Affetmem!!

Dün akşam saat dokuz gibi hafif pelteleşmiş bir beyinle işten çıktım. Metroya doğru yürümeye başladım. 3 dakika uzaklığındaki metro istasyonuna giderken 3 güvenlik aramasından geçiyorum. Sırf bu yüzden metroya binmediğim günler oluyor. Neyse… Çantamı güvenlik görevlilerinin eline verdim ve kontrollerden alnımın akıyla sıyrıldım. 

Banka oturmuş, herkes gibi metronun gelmesini bekliyorum. Birinin yüksek sesle başka birine seslendiğini duydum. 

Biri: Vaaay! Alessandro abi, naber ya? (über kaşındırıcı yemekteyiz programında yarışmış bir İtalyan)

Biri: Abi, seni izledim. Performansın çok iyiydi. Nasılsın, iyi misin?

Lan salak, ne performansı! Çirkeflik performansına mı bayıldın?! Zira, bunun dışında performans sergileyeceği tek yer mutfaktı. Hem gidip anana-babana hal-hatır sormazsın, gelip bu adamın nasıl olduğunu mu merak ediyorsun?! (Pardon sevgili yolcular, ben sinirleniyorum bu adama ve programa.)

Alessandro: İyiyim. Siz nasılsınız? (Şöhret mütevaziliği sergileniyor.)

cikmakarsima

Muhabbetlerine dayanamadım ve hızlı adım uzaklaştım oradan. Ve başka vagona bindim. Velhasıl, bu sabah metrodan indim, işe geliyorum ve yürüyen merdivenlerin sağ tarafında merdiven tarafından yürütülüyorum. Azcık kafamı kaldırdım. Haaassss…!!! Tam önümde über kaşındırıcı yarışmanın hiper İtalyanı Alessandro. Lan ne işin var önümde? Başka ön mü yok? 12 saat içinde 2 kere gördüm bu adamı. 

24 saat içinde üçüncü kez görürsem Polat Alemdar teorisini pratiğe dökebilirim. (Bir gün içinde tanımadığım birini yakınımda gördüğümde sadece dikkat ederim, ikinci kez gördüğümde şüphelenirim, üçüncüde affetmem.)

Akşam iş çıkışını bekliyorum, sevgili yolcu 🙂

Reklamlar

4 Yorum

Filed under Bazen Metro

4 responses to “Üçüncüde Affetmem!!

  1. Bazukamdaki emektar falçatayı her defasında yeniden açıklamak zorunda bırakan güvenlik görevlilerini boğasım var. Alessandro ‘da ayrı bi uyuz zaten, bencede üçüncüde affetmemelisin :))

  2. aram

    alessandro ban irandan yaziorum sani. ban sani cok chok chok seviorum. benim canim sin!benimle evlen!!!!!!san chok gozalsin yaaa! bande oyle!!!

  3. hiperaktifkene

    kim tutar seni:)

  4. osman

    affetmez valla :))

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s