Otobüste +18

Amacım ukalalık yapmak değil. Avrupa’da birçok şehrinde bulundum. Ve hiçbir otobüs taşımacılığında karşılıklı, yüz yüze oturulan dörtlü koltuklara rastlamadım. Ama her nedense bizim her toplu taşıma alanımızda (metro, tren, otobüs, vapur vs.) bu tip koltuklar mevcut. Neden? Daha sosyal bir topluluk olmak için mi çabalıyoruz; yoksa, karşımızda oturanın gazetesini okumak daha rahat oduğu için mi? (Yan tarafta oturanın gazetesi okunmuyor.)

Durumu protesto etmeye çalışmıyorum. Gerçekten merak ediyorum. Çünkü bugün karşılaştığım bir durumla olayların başka bir yere doğru gittiğine karar verdim: İ.E.T.T. bize kamasutra öğretmeye çalışıyor, sevgili yolcu. Evet, şaşırdınız değil mi? Hiçbir tehlikeden kaçınmadan çektiğim fotoğrafı inceden inceleyin. Görüntüde toplam dört kişi var, bu dört kişi birbirini kesinlikle tanımıyor ve sol tarafımda oturanların girdiği pozisyona bakın. 

ayak

Bence bu koltukların yanına +18 ibaresi koysunlar. Nasıl ki gazilerin, hamilelerin ve yaşlıların özel yerleri var, bu durum için de  özel yer ayrılsın.

Çok mu abartıyorum 🙂

Reklamlar

9 Yorum

Filed under İ.E.T.T

9 responses to “Otobüste +18

  1. esra

    Demekki hollandaya gelmemissin. Burada da otobüs’de olsun, trende olsun, metro’ da olsun.. böyle dörtlü koltuklar var 🙂
    inanmasi zor ama insanlar hep tek olarak otobüslerlerle yolculuk yapmiyor, grup halinde de gezen var :P:P

  2. Bence biraz abartıyorsunuz 🙂 ama gerçekten çok özgün bir blog olmuş, hiç düşünmemiştim bir bloğu böylesine takip edeceğimi ama otobüs maceralarınızı bekliyorum.

  3. :)) ben de neffret ederim bu dörtlülerden ayakta kalırım yine oturmam o derece..

  4. ben de sevmiyorum çünkü güneş ışığına çok hassas gözlerim var ve sabah okula giderken özellikle daha da hassas oluyor ve eyvah ki o dörtlülere düştüysem karşımdaki artık yaşaran gözlerim hakkında ne düşünüyordur. 😀 Vah zavallı başına ne geldi de ağlıyor diyordur 😀 Milletin gözüne bakmayı hiç sevmiyorum. Yaşarıyor hemen 😀 Dörtlü koltuklara son 😀

  5. Hiç bu yönden düşünmemiştim bundan sonra bu koltuklarda bayan karşısına oturcam 😛

  6. kevs

    Bende dörtlü koltuklara kesinlikle oturmam. Aslında eskiden otururdum ama birazdan anlatacağım olaya şahit olduktan sonra hiç oturmadım.
    Otobüs çok kalabalık değildi. Ayakta az kişi vardı. Bende ayakta olan o az kişilerden biriydim. Dörtlü koltuğun dışa doğru olan tarafta bir adam ve karşısında da kucağında çocuğuyla bir kadın oturuyodu. Yolculuk devam ederken kadın çocuğuyla yerinden fırladı ve kadının yerinden fırladığı anda karşısındaki adamın, kadının yerine feci bir şekilde kustuğunu farkettim. Kadın adamın kusacağını anlayınca kılpayı kurtuldu =D
    Bunu okuduktan sonra artık dörtlü koltuklara biner misiniz bilemicem. =D

  7. geçende bende öyle bir koltuğa oturdum eh. doğal olarak karşıya bakar bir insan bende otobüsün arkalarına doğru bakıyodum karşı koltuktaki adamın teki Ne bakıyon demez mi? hiiçç ölesine bakıom diorum bakmasana lan dik dik diyo eee abicim şimdi böle bi durumla karşılaşınca o 4lü koltuğa bidaha yaklaşmaz oldum ben direk metrobüsün en arkasına geçiyorum ileri doğru baksamda herkesin arkası dönük nereye baktığımı soranda yok…

  8. fantagero

    heyt be! bende bir zamanlar her türlü büs’ün müdavimiydim..ama 1 yıldır kendi aracım var.şimdi ne hareket vaaar, ne de macera…

  9. hoca senin oturduğun 4’lü koltuklarda harbiden çok sıkışıkmış amaa 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s