Saatli Maarif Takvimi

Bir belediye otobüsünde araç-gereç olarak neler bulunabilir? 

– Stepne

– Kriko

– Anahtar takımı

– İlk yardım paketi

– Acil durum valfi

– Cam kırma çekici

– Etkisi zihin yakan otobüs yazıları

– SAATLİ MAARİF TAKVİMİ!!

saatli

Ben bugün bunu gördüm sevgili yolcular. Yaratıcı İ.E.T.T şoferimiz, 2009 maarif takvimini otobüste duvar bellediği bir yere asmış. Kendisi bir amme hizmeti mi sunmakta, yoksa inceden mesaj mı vermekte: “Hey yolcu, günler su gibi akıp geçmekte, sen ise hala İ.E.T.T’de sürünmekte.” gibi…

Belki de otobüste doğabilecek çocuğun ‘OTOBÜSCAN’ gibi bir isim almasından korkarak, doğum yapan aileye takvim yaprağının arkasındaki isimlerle yardımcı olmak istemiştir.

Bir gün fotoğraf çekerken şehit düşebilirim sevgili yolcu.

4 Yorum

Filed under İ.E.T.T

4 responses to “Saatli Maarif Takvimi

  1. Allah iyiliğinizi vermesin, bu nasıl görüntü ya…
    Güler misin, Ağlar mısın ?
    Blogunuz çok başarılı takip edeceğim. Bu güzel paylaşımınız içinde teşekkür ederim.

    Ozan KORKMAZ

  2. zuheuhe diyecek laf bulamıyorum 😀

  3. baba bu ne yaaa walla böle bişiler bende hatırlıyorum… sakaryada şehiriçi bir münübüs şöförü içeriye akvaryum falan koymuştu. baba bitmez bu geyikler… çok yaratıcı yurdum insanı…

  4. Geri bildirim: Yolcu Yolunda « O.M.

Bir Cevap Yazın

