Çantalarından Bağımsız Teyzeler

Evet! Teyzeler… Yaşlandıkça daha popüler olmaya başlayan teyzeler.
Herkesin teyzeler hakkında söylecek olumlu-olumsuz bir şeyleri vardır herhalde. Ben genelde olumsuz tarafta duruyorum. Ve uzun zamandır canımı sıkan bir huylarından bahsetmek istiyorum. Hatta, acilen bahsetmeliyim.

teyze03
Bu teyze türüne, genellikle özel halk otobüslerinde rastlanır ve yanlarında taşıdıkları çantalarla tehlike saçarlar. Ayrıca, vurdumduymazlığı ile insanı çileden çıkarır, daha sonra sizi haklıyken haksız duruma düşürürler. Bu türün Afrika ormanlarındaki adı “Çantalarından Bağımsız Teyzeler“dir. Öyle hareket ederler ki sanki yanlarında çanta taşımıyorlardır. Çantası sağındaki-solundaki, önündeki-arkasındaki insanların kafasını yarmış, umurlarında değildir. Hatta, çantasını yanında oturan gencin kucağına bırakıvermiştir, haberi bile yoktur. Bu türden kaçma yolu yoktur. Yakalanmışsanız tadını çıkarın, aksi takdirde göstereceğiniz bir tepki sizi tüm otobüs halkı önünde saygısız, dejenere bir genç durumuna düşürebilir. 

Kendini zar zor taşırken, kafam kadar çantayı koluna takıp gezmek niye, teyze?

Bu teyzelere karşı henüz bir savunma mekanizması geliştirilememiştir. Varsa söyleyin bana da, çaresizim.

Not: Fotoğrafı koltuk altından, gizli saklı çekmeye çalıştım, fakat dedektörleri fazla gelişmiş teyze bunu fark etti ve çantasını kucağımdan aldı. Yine de çektim.

Yorum bırakın

Filed under İ.E.T.T

Bir Cevap Yazın

