Yok Artık Obama

saridolmus

Taksim’deyim. Bostancı’ya gitmek için sarı-dolmuş sırasına girdim. Nasıl yağmur yağıyor; böyle çipil çipil! Dolmuş geldi ve kara-kuru bir dolmuş kondüktörü (modern zaman çobanı) bizi dolmuşa yönlendirdi. Bindik. Ücretler teker teker uzatılmaya başladı.

Yolcu 01: Abi şurdan bi’ benzinci alır mısın?

Yolcu 02: Burdan bi’ fakülte alır mısın abi?

Şofer: Benzinci üstü kimin? Al kardeşim.

Türkçe bilmediği için sadece para uzatan bir zenci: …!!?? (50 lira uzatır)

Şofer, 50 lira hariç bütün para üstlerini dağıtır.

Şofer: Kim 50 verdi?

Sessizlik…

Şofer: Beyler, 50 lira kimin? Üstünü alsın.

Sessizlik devam eder. Şofer dikiz aynasından arkada oturan zenciyi keser.

Şofer: LAN OBAMA! SEN Mİ VERDİN LAN 50’Yİ??!

Minibüsteki herkes tükürüklü-salyalı kahkahalar patlatır. Yuh be abiii!!!!

Sırada beklemişim, ıslanmışım, karnım aç, uykum var… Heeepsini unuttum. Böyle bir betimleme, böyle bir tanımla yeteneği; hem de bu kadar açık yüreklilikle. Bak hala gülüyorum.

En güzel günler senin olsun şofer abi.

10 Yorum

Filed under Bazen Minibüs

10 responses to “Yok Artık Obama

  1. Umut Akkan (üstad)

    Yazıcak bir şeyler bulmak çok zor şuan. 2 gün gülebilirim bu olaya. Hatta gülerek yazıyorum yorumumu. Hayır Şoför abinin nasıl tonladığını duymak isterdim -Lan Obaamaa! Offf yaa… 😀

  2. hiperaktifkene

    inanamazsın:)) minibüste ‘sitcom’ çeken tipler gibiydik. durup durup gülüyodu millet.
    bi de çikolata renkli elemanın halini düşün. bir tek o gülmüyor, hiçbir şey anlamıyo:) of offf.

  3. supermis yaaa…! is yerindeyim su an ve gulmekten geberdim resmen :))))

  4. Cengiz Gözeğer

    supermis hakkaten

    bu derece yaratici bi beynin minibus soforu olmasi da ayri bi hikaye…

  5. HAHAHAHAHAH okuyup okuyup gülüyorum… olaymış hakkaten.. bi de ciddi söylemiştir kesin dolmuşçu 😀 gözümde o sahne canlanıp duruyor o ses tonu bile… hahaha

  6. yok böyle bi olay gözlerimden yaş geldi … 😀

  7. Serap Gözeğer

    Cengiz böyle bir beynin minibüs şoförü olmasına şaşıyor, ben de ona şaşıyorum.Bu ülkede kim yerinde?

  8. tanura

    ulen nasıl bir mizah anlayışımız var hayranım vallahide billehide 🙂
    espirili dolmuş şöferleri sever sayarız kendilerini:)

    ama ben buna bir müddet güleceğim 😀

  9. cem

    şöferin ırkçılığı üstündeymiş o gün:D

Bir Cevap Yazın

