Senkronize Sabah Kafaları

kaffa
Bu sabah farkettim, çok komik.

Sabah saatlerinde, uykuyu alamamış bünyeleri otobüste gafil avlayan bir durumdan bahsediyorum.

Soğukta beklemiş yol-daşların sıcacık otobüse adım atmasıyla başlar bu bilinçsiz eylem. Yoldaşlar, önce, götlerine en uygun koltuğu arar ve sonra kuluçkaya oturmaya hazırlanan bir tavuk edasıyla yerleşirler buldukları yere. 100 bar-fix çekmiş kol kıvamına gelen göz kapakları, yavaş yavaş kendini bırakmaya başlar. İçerideki yolcu sayısının artmasıyla, daha da ısınan otobüste artık uyanık kalmak imkansızdır. Bu esnada, A noktasından B noktasına hızla ulaşmaya çalışan İ.E.T.T şoferinin hızla girdiği bir viraj, uyayan kafalarda senkronize bir hareket meydana getirir. Sağa girilen virajda kafalar sola senkronize yatarken; sola girilen virajda da sağ tarafa senkronize yatar. Hele, peş peşe hızla girilen virajlarda oluşan görüntüyü sen hayalet, sevgili İ.E.T.T aşığı. Bir de, viraj uzun sürerse, kafalar ani bir irkilme hareketiyle doğrulur. Yeme de yanında yat.

Elimde görüntülenmiş kafalar yok ama en kısa zamanda çekip koyacağım. Şimdilik bununla idare edelim.

7 Yorum

Filed under İ.E.T.T

7 responses to “Senkronize Sabah Kafaları

  1. mulayim

    bunun aynısı, yıllardan 2000 bilmem kaç, parkorman’da oldu bana,.. kocaman şeffaf balonda yılbaşı partisi, yukarıdan şapır şapır sular damlamaya başladı,.. meğer milletin terleyip attığı buhar, yukarıda soğuk balonda yoğunlaşıp kafamıza damlıyormuş,.. tövbe tövbe,..

  2. hiperaktifkene

    böyle bir yağmurun altında ıslanarak romantizmanın doruk noktalarına çıkılabilir.

  3. hiperaktifkene

    ama yorumlar yanlış yere olmuş. konveksiyonel otobüs yağmurlarına daha çok yakışır bu yorumlar.

  4. bu senkronize kafa hareketlerine bende şahit oldum oldum ama önce uyanmam gerekti şahit olmam için… :D:D:D:D

  5. hiperaktifkene

    senkronize olmamış bir kafanın, belediye otobüsünde yeri yoktuuur:))

  6. Geri bildirim: Senkronize Tren Teyzeleri « O.M.

  7. tanura

    yahu ben hep o uyuyan kesimdenim işte olaki bir gün ayakta kalayım otobüs uykumu alamayım o gün işim rast gitmiyor..
    işin ilginci şu ki bindiğim duraktan itibaren uyuyup tam ineceğim durakta her sabah uyanıyor olmak…
    1.5 sene Beşiktaş-Mecidiyeköy hattı ondan önce de 1 sene Üsküdar-Bostancı hattında bu durumum hiç değişmedi…
    oldukça başarılı bir versiyon olduğuma inanıyorum 😀
    hepinize saygı duyuyorum 😀
    ne garip peh!
    🙂

Bir Cevap Yazın

